Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Membru Bizoo de 7 ani.
0
0 stars: Fara rating
0 pareri

Soft EDU Limba Romana clasele II - III Aventuri de poveste

0 stars: 0.00 din 0 pareri

$
Out Of stock
Descriere
Soft EDU Limba Romana clasele II - III Aventuri de poveste

Pachetul educațional "Limba română II – III Aventuri de poveste” se adresează elevilor din clasele a II-a şi a III-a fiind format dintr-un CD (soft educațional care conține 15 lecţii interactive, 30 de jocuri şi aplicaţii edu-distractive, 60 de dictări şi un super joc educativ 3D “Insula piraţilor”) și o revistă - auxiliar (36 p. - format A4, policromie).

Atât CD-ul, cât şi revista sunt elaborate în lumina metodelor interactive de predare - învăţare, încât elevul învaţă jucându-se. Pe CD elevul găseşte lecţii prezentate sub forma unui desen animat, jocuri educative, teste personalizate şi planşe didactice.

Povestea jocului 3D este aceea a unui prinţ şi a unei prinţese, care ajung fără voia lor în Mările Calde, acolo unde piraţii fac legea. În joc se poate intra fie cu prinţul, fie cu prinţesa. Prinţul va trebui să-şi abandoneze corabia, să vâslească printre stâncile uriaşe pentru a ajunge pe insulă, acolo unde se află captivă prinţesa. Pe ţărm însă va da piept cu piraţii şi capcanele acestora, puse special pentru cei care nu cunosc limba română.

Dacă se intră în joc cu prinţesa, acesta va trebui să se strecoare tiptil printre piraţi şi să iasă din grotele acestora. Cunoştinţele de limba română şi o bună strategie o pot ajuta pe aceasta să evadeze de pe insulă şi să-şi continue călătoria pe mare alături de prinţ.

"Insula Piraţilor” este un tărâm al nelegiuiţilor. Cei mai nemiloşi corsari şi-au găsit adăpostul pe această insulă, situată în mijlocul Mărilor Calde. Corăbiile navigatorilor paşnici tremură din toate încheieturile numai când intră în aceste mări. Mulţi exploratori neîntrecuţi, echipajele şi corăbiile acestora au ajuns în mâinile piraţilor.

De curând, un prinţ şi o prinţesă, ce porniseră într-o frumoasă călătorie pe mare, au intrat fără să-şi dea seama în apele acestei mări blestemate. Se bucuraseră când văzură insula şi o crezură nelocuită, însă, în scurt timp, o corabie de piraţi s-a apropiat de ei. În zadar s-a împotrivit prinţul, deoarece piraţii erau mult prea numeroşi, iar unul dintre aceştia l-a izbit cu un buzdugan drept în creştetul capului. Crezându-l mort, o răpiră pe prinţesă şi se făcură nevăzuţi.

Doar un erou poate intra în pielea prinţului sau o eroină în pielea prinţesei, pentru a face ca povestea aceasta să aibă un final fericit. Dacă te numeri printre curajoşi şi eşti un bun cunoscător al limbii române, poţi fi chiar tu super-eroul care o va salva pe prinţesă. La început, va trebui să descoperi arbeleta şi săgeţile, apoi să te strecori cu barca printre stâncile uriaşe pentru a ajunge pe ţărmul insulei. Acolo însă vei fi aşteptat de piraţi şi de capcanele acestora, puse special pentru cei care nu cunosc limba română. Tu va trebui să ai încredere în cunoştinţele tale şi în arbaleta care aruncă săgeţile până departe. Pentru a nu fi văzut de piraţi, te poţi adăposti în spatele copacilor sau în căsuţele de pe insulă, şi astfel să te apropii de uşa catacombei unde stă captivă prinţesa.

Dacă eşti o fetiţă curajoasă poţi porni în misiune cu prinţesa. Va trebui să te strecori tiptil printre piraţi, să furi cheile acestora şi să deschizi uşa odăii unde aceştia te ţin captivă. Nu-ţi va fi foarte greu, deoarece aceştia numai la tine nu se gândesc, ei povestesc şi fac planuri de atac. După uşă nu te aşteaptă prinţul, ci alţi piraţi nemiloşi. Tu va trebui să te retragi din calea lor în spaţiile întunecoase, unde nu te văd, şi astfel să înaintezi spre uşa catacombei.
Trimite mesaj
Din Gura in Gura